Zweedse natuur - Reisverslag uit Hedesunda, Zweden van Sjouke Jelmer Land - WaarBenJij.nu Zweedse natuur - Reisverslag uit Hedesunda, Zweden van Sjouke Jelmer Land - WaarBenJij.nu

Zweedse natuur

Door: Sjouke Jelmer Land

Blijf op de hoogte en volg Sjouke Jelmer

06 Mei 2012 | Zweden, Hedesunda

Deze blog heeft als kern een foto zegt meer dan 1000 woorden. Om jullie thuis een indruk te geven hoe de omgeving eruit ziet alsook welke dieren hier leven heb ik de afgelopen dagen veel foto’s gemaakt. Het is erg moeilijk om een goed beeld neer te zetten. Maar zoals ik al zei, een foto zegt meer dan 1000 woorden.

De afgelopen dagen hebben we onder andere de boten te water gelaten, een wipwap gemaakt, de weg opgeknapt, nieuw grind gestort, de huisjes schoongemaakt en vast nog een paar dingen die ik vergeet.

Tot de volgende keer

  • 06 Mei 2012 - 18:23

    Siska:

    wauw!! mooie foto's hoor

  • 08 Mei 2012 - 09:56

    Anja:

    Wat voor camera heb jij waar je deze prachtige foto's mee hebt gemaakt? Volgens mij een camera met een hele mooi inzoom lens.

  • 16 Mei 2012 - 12:05

    Beppe:

    ik was bij johan met de comp. hij was weer van slag. ik hab jou verslagen gelezen en jou mooie foto's gezien.
    hoe gaat het daar met jou? heimwee?

  • 01 Juni 2012 - 18:22

    Anja:

    En ik maar elke dag kijken of er überhaupt ook een update is..maar nee hoor. Mijnheer land is ons nu al vergeten. Hij laat niets meer van zich horen. Geen verhaaltjes over zijn verblijfplaats..het eten..de mensen..zijn dagelijkse werk..zijn vis uitstapjes...het weer...zijn irritaties..zijn verschrikkelijke leuke humor...nope. Helemaal niets!!!!!!!
    Vriend..je stelt me teleur. Echt...dit had ik niet van jou verwacht.

    (nu maar hopen dat het je raakt en dat je heel snel weer eens wat op deze blog schrijft)

  • 06 Augustus 2012 - 13:06

    Cissy:

    Gewoonweg prachtig!! Kan me heel goed voorstellen dat je daar 200% geniet van alles!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjouke Jelmer

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 15200

Voorgaande reizen:

28 April 2012 - 01 September 2012

Hedesunda Zweden

Landen bezocht: